Lite orolig...

Dag 2 nu...det är bra...nu är jag på G igen....hoppas jag....

Jag har ont...på vänstra sidan av magen ganksa långt ner....nej det värker inte men jag är öm...ganska mycket faktiskt...jag få tankar om att det skulle kunna vara ett X...fast då borde det väl värka åxå...eller?

Men jag tror åxå att det gör mindre ont idag...om jag inte har det så ringer jag KK

I övrigt så har jag blödit så mycket i natt och idag så att det borde vara rent och fint nu i alla fall...det kan omöjligtvis vara ngt kvar...det borde ge finfina förutsättningar för en bebis...visst?!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej du!
När jag märkte mitt X, hade jag först ont dag 12 och sökte dag 13, från det jag trodde var min mens. Om jag inte minns fel, brukar X visa sig ungefär den tiden v 5-6, då cellerna växt till sig lite... Jag tror också att du skulle kunna se ett positivt gravtest snart, har du testat?
Kram Julia

2007-11-26 @ 09:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0