Väntan på ÄL

Väntar det är vad jag gör nu...väntar på stickornas omslag...på de dubbla strecken...på att få försöka igen...

Förmodligen blir det omslag till helgen eller i början på nästa vecka...sen är det väntan...oro..och ångest...igen

men

Jag ska underlätta denna väntan...på tisdag åker jag, A och M till Madeira i en vecka!!!!!!!!!!
Fy fan vad det ska bli skönt!

Sen efter Madeira kommer iof de värsta dagarna...dagarna då BIM närmar sig, dagarna då jag maniskt synar trosor och papper i hopp om att inte hitta det allra minsta tecken på blod i form av en aldrig så oskyldig flytning.

Med lite tur och skicklighet i sänghalmen slipper jag dricka öl när vi sen åker till Lonon för att träffa Londonvänner... Å vad jag hoppas att London måste bli en ölfri resa.

Kommentarer
Postat av: Tingeling

härligt, härligt med resa!! :)

2007-06-29 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0