Vilka vet?

Nä som sagt jag är inte sjukskriven men håller mig hemma några dagar - inte för att jag inte skulle klara av att jobba utanför att slippa alla blickar, frågor och funderingar. Ingreppsmässigt är detta en liten operation. Den gjorde inte speciellt ont och det gör inte ont nu heller. Men den syns dessto mer - lite svår att dölja liksom.
 
Mina närmsa kollegor vet vad jag gjort även om jag inte sagt "övre ögonlocksplastik" etersom just rdet pastik väcker så mycket känslor. Jag har istället sagt att jag tagit bort en svullnad på ögonlocke som jag haft problem med...och helt plötsligt är det hela helt accepterat och inget konstigt....
 
Vi får se hur de reagerar när de ser mig på måndag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0