Ögonformen

På mornarna är jag rätt svullen fortfarande. På kvällarna är det bättre. Jag tittar då på mig själv i speeln och känner mig mer än jäkligt nöjd. Skillnaden är subtil men ändå enorm.
Med smink känner jag mig som en yngre puma igen. Utan smink som en ungdom (bekymmersrynkan och lite andra avslöjande rynkor väljer jag att inte se).
 
Att på ett kick få ögon som inte rinner, som inte ser trötta ut och där ögonskuggan jag omsorgsfull målar dit faktiskt syns, få ögon som ser pigga ut även när jag är osminkad är en ynnest. Jag är så jäkla nöjd. Jag skulle definitivt göra om det. Kan definitivt tänka mig att göra om det om 10-15 år om det skulle behövas.
 
Skulle någon fråga mig om det var värt besväret (det lilla för särskilt besvärligt var de inte - det beror snarare på hur man förhåller sig till sin omgivning den närmsta veckan efter op) så skulle jag svare med ett rungande JA!
Skulle någon fråga mig om det var värt pengarna så skulle det för min del vara ett lika rungande JA! Så mycket annat som man lägger ner pengar på så kan man lägga pengar på det här. Flytta konsumtionen för en tid från prylar tll något du ser och ar glädje av varje dag!
 
På onsdag är det 14 dagar sedan operationen och på torsdag en vecka edan stygnens togs. Då kommmer nya kort

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gjorde en ögonplastik på sscc på Östermalm. Resultatet blev hemskt.

2014-10-31 @ 17:27:18
Postat av: marie

Jag har bestämt mig för en likadan op i Uppsala hos plastikkirurg som varit aktiv i över 25år..
Känner mig lite orolig iallafall men är väldigt glad över dina bilder så jag får en realistisk bild av ingreppet ;-) Antar du är nöjd det ser fint ut efter sista bilden ( trotts du var trött ;-) Kan du lägga ut en ny bild ?
Mvh Marie

2016-09-11 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0