Ont?

Frågan har dykt upp om det inte gör ont att epilera under armarna och bikinilinjen.

Svar: Jo det känns, det gör faktiskt riktigt ont MEN man vänjer sig.
Bikinilinjen är en baggis - men så är jag åxå van att vaxa den, men givetvis får jag komplettera med rakhyvlen eftersom jag bara lämnar kvar en liten "landningsbana" - det finns ju en gräns för vilken smärta jag frivilligt vill utsätta mig för ;)
Under armarna var ritkigt svettigt första gången. Nu är jag ju förskonad från kraftig hårväxt, men hade jag haft mer hade jag nog fått ta det i omgångara första gången. Häromdagen var det gång nummer tre och nu är det mest lite fjun som ska väck. Känns gör det fortfrande men det är helt klart uthärdligt och helt klart värt det.

Fin får lida pin har jag hört ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0