Ryggen

Ryggen blev mycket bättre av vilan i Åre. Jag har alltså inte ringt kiropraktorn ännu.

I fredags kom jag på varför jag har ont i ryggen, eller iaf vad som verkar vara den största bidragande orsaken.

Skuta fullastad barnvagn med treåring på ståbräda genom snömodd...
-tungt
-arbetsställning som en ostkrok

Jag hade en bekant värk i ryggen efter det....

Hur problemet ska åtgärdas
- tråring blir äldre och kan gå längre
- det blir vår och snöfritt

Slutsats: Kvinnans lott är många gånger tung

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh, snömodd. Till och med det längtar jag efter i den här himla stan där det aldrig är snö....

2009-01-12 @ 06:02:31
URL: http://networkingblogg.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0