Celluliter

Jag har aldrig förrut haft cellulilter...Jag har varit slank och vältränad.

Nu är jag inte det minsta slank eller vältränad...ganska tjock faktiskt. Ändan och låren och vaderna och överarmarna har tagit sig nya väldigt mycket större former än normalt. Jag har aldrig vägt så här mycket...mer blir det
OCH
Jag har fått celluliter
Hela vägen från rumpan ner på vaderna.

Kroppen förändras när man blir gravid....
Jag är lite rädd för bristningar på magen och gör vad jag kan för att undvika dem genom att smörja in mig.
Celluliterna kan jag inte påverka just nu
Hoppas att de försvinner sen när jag återgår till normal vikt...nu ser jag ut som min morsa....jag gillar det inte alls. Fruktansvärt....

Kommentarer
Postat av: åsa

Lyllos du som aldrig haft celluliter innan. Jag har haft dem sen 18-årsåldern tyvärr. Men jag tror att dina försvinner när du kommer tillbaka till att bara vara en person om några månader. :)

2008-07-04 @ 11:44:38
URL: http://asaomivf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0