Vad ska jag skriva?

Mensen är slut och Äl är en bit fram i tiden.... En ganska ospännande tid vad gäller bebisverkstad...finns liksom inget att ojja sig över. Inget "när kommer ÄL", inget "lyckades vi träffa ÄL?" inga farhåhor och förhoppningar, skengraviditeter eller besvikelser. Det är liksom bara lungt....

Har dock laddat upp med ett helt gäng med ÄL-stickor och ska börja testa idag. jag är visserligen bara på dag 8 (eller dag 5...lite svårt att veta vilken dag jag ska börja räkna från...)...Nu ska inte ÄL missas. Jag misstänker nämligen starkt att jag hade en väldigt tidig ÄL förra cykeln (och att den rikliga och mycket smärtsamma mensen som nyss tog slut var ännu ett tidigt MF...känslan var allt för bekant...) eftersom jag faktiskt fick svagt utslag på stickan när jag började testa på dag 12 och sedan var stickorna totalt tvärblanka vid dag 16 och frammåt då jag brukar ha ÄL.

Nu ska jag ta tag i den här dagen! Detb är lika bra för  "att göra"-listan är overkligt lång idag....

Kommentarer
Postat av: Längtan

Är precis i samma situation, dödtid. Ingenting speciellt händer, en eventuell ÄL långt i framtiden. Om inte annat så har man blivit bra på att vänta...

2007-09-11 @ 13:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0