Mens eller inte mens?

mer blod i natt...men bara liiite
Lite blod hitills idag men bara liiite

Undrar om det klassas som mens eller inte?

Illa mår jag fortfarnde...går över temporärt när jag äter....det är inte bra för mitt psyke...när jag egentligen inte tror att jag är gravid....

men så använder jag ju åxå menskoppen och vet inte rikttigt hur den mängden hade sett ut i en tampong...men bedömningen är liiiiite...max 1 tsk var gång

Ja det här var blodigt värre...men det får ni ta

Menskoppen då? Jo tack den fungerar förträffligt! Nya storleken verkar passa och snart har jag koll på snurrandet åxå


Sur på mig själv att jag inte käkade mina tabletter (gulkroppshormonet) men j ville ju liksom inte sabba den ÄL som borde ha kommit. Nu tappade jag ju en månad....till.

Nya mål: Nästa månad så käkar jag hormonet dag 19-29 oavsett. Månaden efter blir jag gravid. I juli föder jag Tilde.
Så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Jag har oftast samma problem som du, dvs spottings eller "litelite mens" några dagar (upp till en vecka) innan mens. Frågade min läkare om det och han sa att allting som inte är ordentlig mens INTE räknas, utan första dagen av ORDENTLIG mens räknas som blödningsdag 1. Men det är jobbigt ibland. "börja eller inte börja.."

2007-09-05 @ 11:53:55
Postat av: MOE

Jag instämmer med Tingeling om att det är bökigt att veta när dag 1 verkligen är. Men det är bara att vänta och se om det kommer igång ordentligt.
Jag hoppas förstås att det inte gör det, men skulle det här vara mensen (eller att den snart kommer igång) så har du ju en bra plan för framtiden!! En Tilde? Kan jag också få beställa en? ;-)

2007-09-05 @ 12:09:46
URL: http://lilla2an.wordpress.com
Postat av: Saring

Åh, denna ovisshet! KRAM

2007-09-05 @ 19:48:31
URL: http://saringimammaland.blogspot.com
Postat av: Längtan

Jättebra attityd tycker jag! Skönt att kunna trotsa motgångarna ibland med lite "Jävlaranamma"..!

2007-09-06 @ 07:55:29
Postat av: Kantarellkisse

Jag tror inte att Tilde vågar annat hon heller ;-) Och juli är bra. Inget tungt rötmånadsbärande, bara problemet med vinterjackor... Och det värsta kommer inte förrän våren. Kära problem för dem som med glädje burit jättemage hela året runt om det bara ledde till att man en gång fick se sitt barns ögon...

2007-09-06 @ 11:47:33
URL: http://langtansunge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0