Kroppen luras!!!

Inte konstigt att alla ÄL- teststickor varit blanka. Idag kom mensen...på dag 20. troligen hade jag ÄL medans jag nästan hfortfarade hade mens förra gången...eller inte...

Det blir helt enkelt att ta nya tag nästa månad...

Känner mig varken uppåt eller neråt... mest i stum förundran över att jag som alltid har en cykel på 30_32 dagar nu hade en på 20....undrara hur str del akupinkturen hade i detta?

Nästan månad blir det ÄL-stickor från dag 7 eller nå´t...här ska inte missas nästa gång i alla fall.


Nu får jag iaf testa mens-koppen igen och se om den nya storleken fungerar

Kommentarer
Postat av: MOE

Men, vad konstigt!! jag tycker att du ska fråga akutanten om det nästa gång. Håller hårda tummar för att kroppen ska vara i bättre balans nästa cykel. kraaaam!!!

2007-09-03 @ 07:48:45
URL: http://lilla2an.wordpress.com
Postat av: Tingeling

Märkligt!!
Visst kan ju ägglossningen vara oregelbunden, men såå tidig?! Jag tippar på att du inte ägglossade alls den här cykeln.

2007-09-03 @ 08:57:39
Postat av: MOE

Jag tror som Tingeling, att du inte hade ÄL den här månaden. Men ändå, knasigt. Särskilt om du brukar ha en stadig cykel.

2007-09-03 @ 12:41:22
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0