Hur mår jag?

Så jävla illa... mest hela tiden och jag börjar bli så jävla less (jag ursäktar inte språket)...
Molvärk

Men fortfarande ingen riktig mens.....

...men å andra sidan så väntar jag ngen mens den 13:e egentligen...men att börja med småblödningar, illamående och molvärk 10 dagar innan beräknad tant är mycket till och med för mig...

okej om jag inte är gravid...för så är det ju högst troligt inte....men det känns så himla surt att jag ska behöva må så här utan ngn som helst belöning.

BLÄ!

Kommentarer
Postat av: MOE

Åhh, om jag kunde göra nånting för att ge dig svar! Fy fan, när kroppen bråkar med en. Men du, vi väntar och härdar ut det här och ser om det kommer någon mens den 13:e. Annars kan vi kanske börja hoppas. kramar!!

2007-09-07 @ 08:44:25
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0