Förvirrad

Fysiska fakta:

Mensen varade en dag....och det var så liiiite
Jag mår illa nästan hela tiden
Ömma bröst
Inga utslag på ÄL-stickorna
Molvärk från och till

Mot bättre vetande börjar jag ju så smått tro att ett under har skett och att jag på något märkligt sätt skulle kunna vara gravid...fast jag vet ju att det inte är så...

Vågar inte gravtesta...för det är ju att erkänna ett visst hopp...och jag orkar inte med den besvikelsen....

Jag avvaktar...ska ändå köra på kräftskivan i helgen

F-N att det inte kan vara enkelt, tydligt och lättförstått...är det detta som kallas "livets mysterier"? I så fall börjar jag att tycka att mysteriet inte är kul längre


Kommentarer
Postat av: MOE

Åmeh!! Jag vet hur jobbigt det är när kroppen helt plötsligt ändrar karaktär, cykeln är knasig osv. Jag håller tummarna för att den lilla blödningen var ett positivt tecken och så får vi väl se om nån vecka eller två hur det är. Kram så länge!

2007-09-04 @ 13:15:21
URL: http://lilla2an.wordpress.com
Postat av: Saring

Håller tummarna för att det är ett bra strul.. Men åh, som jag fattar din testvånda. Jag brukar sätta en dag en bit framåt för att ge mig själv respit: "Om mensen inte kommit om en vecka så testar jag".
Håller tummar som sagt.
KRAM

2007-09-05 @ 09:56:29
URL: http://saringimammaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0