Bipacksedel

Läser biverkningarna till mit progesteron preparat...himla kul biverkningar....

Vanliga: blödningar, menstruationssmärtor, viktökning
Mindre vanliga: huvudvärk, illamående, bröstspänningar, nedstämdhet, minksad sexuell lust, acne, fet hy

Känns ju upplyftande...få se hur många som jag kan pricka av ....


fast det känns ju lite svårt att vet vad som är biverkningar och inte. De senaste cyklerna har jag ju haft pms som liknat biverkningarna: illamående, nedstämd, bröstspänningar...Undrar om det kommer att bli värre eller bättre....och hur många gånger som jag kommer att inbilla mig att jg är gravid...mot bättre vetande...för den enda symptom som gills nu är ju utebliven mens och + på stickan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0