På morgonen dagen efter...

...möts jag inte av den allra vackraste synen.
 
Det är nu jag ska se ut som värst enligt L - känns skönt att veta.
 
Har lite svårt att helt stänga högerögat pga svullnaden - det är inte skönt eftersom ögat blir lite torrt.
 
Jag tänker på att jag gjort detta frivilligt - högst märkligt beteende. Vet inte ens om det är rätt att tycka synd om mig själv eller om det är mer skyll dig själv :-/
 
Jag toppar dock denna dag med att kombinera att jag är "sjuk", med att vabba kräkande barn samt genom att jobba. Och nä sjukskriven bir man inte när man tillfogar sig själv skda på detta sätt. Och förrutom att jag ska ta det lungt ngn dag så är jag ju absoluut inte arbetsoför på min arbetsplats - däremt vill man kanske hålla lite låg profil för att undvika att skrämma ihjäl folk och inte behöva svara på 1 000 frågor.
 

Kommentarer
Postat av: MOE

Nej, jag menade inte att du skulle bli sjukskriven av läkaren utan undrade mest om du tänkte hålla dig hemma. Vet dina kollegor om vad du skulle göra? Hoppas svullnaden lägger sig nu, så du törs ta dig ut lite.

2013-02-07 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0