Att titta på mig själv fast det ser ut som någon annan...

Tittar på korten av mig själv...har svårt att se att det är jag. Mycket märklig känsla. Svår att förhålla sig till... Gör mig lite ledsen...
 
Det som är lite häftigt är att när jag tittar på korten av mig som inte ser ut som mig kommer jag på mig att betrakta korten mer objektivt och ser saker som jag inte gör i vanliga fall...
... som att jag har ganska fylliga läppar, rätt snygg mun faktiskt
... som att jag har ganska höga och markerade kindben som ger mig en fin och intressant ansiktform, har aldrig lagt märke till förrut...
...som att jag har snygga, jämna och rätt vita tänder (tack alla år av tandställning...)
 
Undrar även över om jag har haft så mycket fokus på det som jag inte gillat (de hängande ögonlocen) att jag inte kunnat se det som är bra...
 
Mycket tankar nu....
 

Kommentarer
Postat av: hellomotti

Det här blir väldigt bra ska du se. Kan tänka mig att ditt komplex suttit i vägen för det som du faktiskt gillar. Håll ut! :)

2013-02-10 @ 11:07:05
URL: http://hellomotti.wordpress.com
Postat av: Linda

Du har ju alltid varit snygg tjejen!

2013-02-11 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0