Rehab och crawl-kurs

Har hämtat upp mig från haveriet och är nu taggad för lite lugnare rträningsperiod med alternativ träning under främst oktober ut.
 
Funktionell löpstyrka är det som gäller.
 
Inköpt:
Balansboll och balansplatta
 
Ska göras:
Styrkeövningar på balansplatta för att få en stark, smidig och balanserad kropp.
 
Detta gäller fram till 3:e november då jag tänker börja smyga in löpningen igen (om den är smärtfri) för att påbörja satsningen mot premiärmilen i mars. Persnobästa på milen  kan det var möjligt så tidigt på säsongen? Om inte annat kommer jag att gå in i nsäta säsong starkare än vad jag någonsin varit.
 
På schemat ligger även simning vilket ska bli ett bestående inlsag i min träning från och med 7:e november. Minst en gång i veckan....kankse två...ibland. Får känna efter lite och det beror på hur löpningen käns, vinterväder å sånt.
Jag har första kurstillfället för att lära mig crawla den 7 november - ska bli superspännande. Är tagagd och ser verkligen fram emot detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0