Tuffa tider

Idag fyller jag år! Hipp hipp hurra. Min dag. Tyvärr är det en dag som aldrig, aldrig kommer att bli en riktigt, riktigt bra dag. i bästa fall bara en bra dag. 1997 förändrades detta och det trillar in regelbunden skit, speciellt den 11:e är tydligen ett populärt datum för skitsaker. Jag får alltid lite ångest inför den 11:e...det börjar redan när augusti övergår i september och tar inte slut förrän den 11:e är över. 1997 Pappa går bort i cancer precis fyllda 50 år 2001 Plan som flyger på helt fel ställe 2003 Jag är i Nyköping när Anna går bort sedan faktiskt några lugna år men småskit inträffar så gott som varje år som t ex 2010 Jag bryter tå´n Tung helg som ger skugga.

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Mamma, jag och familjen firade pappas 70-årsdag 10/9. Aldrig hade vi anat att vi skulle göra det vid vilokullen. Kram och grattis ändå!

2011-09-13 @ 12:38:23
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0