Total ångest

När det pågick var jag själv inne i en svacka. jga ville inte höra, jag selekterade. Nu läser jag, får cementklump i bröstet. Får ångest. uppgivenhet. Är det så det ska vara innan man lämnar jordelivet? Nä fan i helvete att det ska!
Jävla satans idioter.
Kan inte skriva om det så som jag skulle vilja, jag orkar inte. Vill inte riktigt ta in, förstå, sätta ord på det för då blir det för verkligt och det gör så satans ont i mig... det gör allt för ont redan nu...
.
Mormor hjälper inte mediauppmärksamheten, men jag hoppas att att det hjälper andra
I artikeln är det min moster på bilden och min älskade, älskade Mormor det handlar om.
.
http://www.dn.se/sthlm/mamma-fick-ingen-ny-bloja
.
Total ångest.
Vidrig själs-smärta.
.
Älskade, älskade finaste Mormor!
.
Fy FAN!

Kommentarer
Postat av: Anna-Bell

Det är så vidrigt hur man kan behandla gamla människor. Jag blir både arg och ledsen! Kram

2011-11-14 @ 14:51:43
URL: http://bebisliv.blogspot.com
Postat av: hellomotti

Men näe fy fan vad hemskt. Jag fattar inte hur personal som agerar så är funtad! Man kan inte bara skylla på att ägaren är ett amerikanskt riskkapitalbolag. Vilka svin!!!

2011-11-16 @ 19:15:01
URL: http://hellomotti.wordpress.com
Postat av: Tudorienne

Förstår ångesten. Men din familj har gjort stordåd i detta, på riktigt. Ni har lyft frågan så högt man kan lyfta den i det här landet och jag tror att det kommer innebära förändring, en väldigt god chans finns det till det i alla fall. Bär med er det.

2011-11-22 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0