Vissa mornar

Skitmorgon
Skitungar
Skitmamma
Precis en sån morgon var det.
Vi kom överens om att vi skulle lämna av allt skit på förskolan och jobbet.
Det fungerade.
Lillasyster T fejkade sjukdom så jag hämtade efter lunch. Vi bakade småkakor i bästaste familjeharmoni
Lovely
Sem blev det kaos med matleverenas (jag beställer ibland mat via nätet och får hem fyertioela kassar med mat - slippe gå till affären...) med upplockningskaos, kvällsmatskaos, hungriga barnkaos och hungrig mamma kaos
Men det ordnade sig det med.
Nu sover monsterna sött
Jag sitter oducshad efter en löprunda (tack mamma för att du kom förmi en stund) och tittar på matlagningsprogram, bloggar och dricker the. Multitasking ;)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 04:26:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0