Musten

Jobbet är MYCKET
Stress, stress, stress

Vardagen hemma är fylld. Jag har betsämt mig för att gå i strejk. Varför är det t ex jag som planera, listar och handlar, tar upp ur frysen? varför ser jag till att det finns mjölk hemma när jag ingen dricker? Nä nu är det nog!

Verkar bli förkyld igen
Vaknade i morse med igenklibbade ögon, ögoninflammation? (Kompenserar dagens sminklöshet med illrätt läppstift - nå´t kul ska jag väl få ha!)

Lång dag i går i Linköping - värdelöst möte.

Resursbrist på jobbet och inga resurslösningar i sikte, jävla slö-chef, idiot-chef som bränner ut sina anställda.

Ingen must kvar, känner mig arg, sur, trött och håglös.

Gnäll, gnäll, gnäll

KUK

Kommentarer
Postat av: Vilda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 17:44:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0