...hej....

Jag lever
Har åkt skidkor i Åre
Har "lärt" Lillasyster åka slalom - herregud ungen har ju passerat 2 år. Skidskola för bägge juvelerna innan påsk.

Tabletterna hjälper inte alls
Mannen hjälper...lite, lite, lite. Han säger åt mig att lugna ner mig men i en arg anklagade röst som förmedlar att jag är en stor idiot. jag blir sårad. Jag vill dubbla mina tabletter jag viill blocka känslorna - blocka arghet, ledsenhet och stress.

Det gick ändå bra i Åre - hyfsat iaf. Tillbaka till vadaglivet är jag tillbaka där jag var innan. Hoppas kuratorn ringer snart.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig sjukt mycket varje gång du åker på dum semester. Vill som vanligt hjälpa hjälpa hjälpa men vet inte vad jag kan göra...

Skickar en kram och tror att du är på rätt väg

2011-01-10 @ 20:09:29
Postat av: Uniflora

Kram! Kramkramkram!



Mannens anklagande röst är nog mer riktad mot sig själv egentligen. Att han inte kan hjälpa. Att han blir desperat. Men det hjälper inte dig, man måste få komma bort från den anklagande rösten. Få det förstående istället. Jag hoppas han kan möta dig där.



Kram

2011-01-10 @ 21:41:00
URL: http://uniflora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0