Slutkörd

Ett kök är ett stort renoveringsprojekt om man med renovera kök innefattar riva vägar, gjuta golv, bygga väggar, riva tak, bygga tak, lägga golv....förrutom själva måla väggar, måla tak (icke att förglömma all spackling och slipning), sätta kök, lister....IKEA

I måndags målade jag tak till 01:40 för att tajma snickarna....I går oljade jag bänkar till klockan slog spöktimme

Det är ett tufft jobb att renovera kök pluss att jobba heltid + att ratta två små barn (nåja ett halvstort). Tur att vi är två...

MEN det är mödan så värt....Igår när jag kom hem var alla stommar och bänksskiva på plats. Jag blev som en tjejitjej och blev tvungen att steppa på golvet, klappa händerna och falsettskrika.

PÅ söndag räknar jag med att laga mat ;)

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Det låter som om det är på rätt väg.

2010-11-17 @ 10:22:12
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0