Tillfälligt avbrott

Livet snurrar på i 180 och jag hinner inte med. Småbarnsliv, karriär, sjukdommar, träning, födelsedagar, resor, renovering och you name it.

Efter moget övervägande tar jag en bloggpaus på obestämd tid - kanske bara över helgen eller en månad eller....till någon anna gång. Jag kommer inte heller läsa så mycket bloggar och inte heller kommentera....

I helgen (om Island vill) så åker jag och Mannen på vår bröllopsresa till Paris. Så efetrlängtat och så välbehövligt. 

Den 24:e ska jag undersöka Rectum och ev även åtgärda hemorrojderna. så jag kör på med mer lavemang.
Första veckan i juni opererar jag naveln. Så vet ni inte vart ni ska rikta era tabkar då så rikta en liten lyckatilltanke åt mitt håll - det skulle värma oerhört.

Vikten är jag glad om jag håller nu (lite drygt 58 ligger jag på) så att ta det sista kilot det får bli sen.

Ha det bra och på återseende!


Kommentarer
Postat av: MOE

Oj, vad mycket som har hänt sen sist jag kikade in här. Lycka till med allt som står för dörren och hoppas ni får en jättehärlig bröllopsresa till Paris!

Kram från MOE - som skrev Lilla2an tidigare.

2010-05-11 @ 15:31:59
URL: http://moedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0