3:e dagen

Tredje dagen efter en operation ska vara värst, man ska "gå av" värktabletter, magen krånglar och psyket kommer ifatt och undrar "va fan man ställt till det".

Idag mår jag bättre. Jag tog det lugnare i går eftermiddag. Jag tar det lungt idag. Snart ska jag in ch kika till hemorojderna. Jag har tagit ett av två lavemang....och voila...mycket av magvärken släppte. Givetvis har tarmarna inte skött sitt jobb efter narkos och operation. Magens svullnad minskade markant.

Hatar fortfarande lavemang. Grinar för jag tycker att det är vedervärdigt med dessa monstergrejer jag ska tvingas spruta hela tarmpaketet fullt av. Men det var faktiskt skönt eftråt denna gång.

Snart ska jag ta nummer två...ser inte fram emot det.

Håll tummarna för mig idag

Kommentarer
Postat av: Emma

Tummar hålles!



2010-05-24 @ 11:30:25
URL: http://blodpudding.wordpress.com
Postat av: ullebengtsson

Tummar och tår!

2010-05-24 @ 11:37:36
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0