Privat familjehelvete? Hur blir Åre?

Igår kväll/natt var det aktutbesöksdags med Storasyster A. Hon hade så ont i huvudet och i örat att hon tokpanikskrek (och det kom från lite hängig till lite huvuvärk på 1 minut).

Resultatet blev en svår öroninflamation och ett recept på Kåvepenin. För er som läst min blogg förr vet att peneclin och A är samma sak som ett utslaget underliv fullt med svamp.
Natten blev....hemsk...

Vi har så mycket roligt kvar framför oss...

Förhoppningsvis går BVC, enligt läkarens rekomendationer, med på att ge oss lite lila svamp färg till A´s snippa

Efter kräkhelvetet så fanns det inga, noll, nada sömnresurser att ta av för detta. A skrek, T vill vara hos Mamma, A vill vara hos Mamma. Jag vyssar, hyssar, smeker, tröstar, berättar om trolltyg i tomteskogen, tröstar, ger alvedon, byter bajsblöja....
Jag är så beyond trött, om jga bara vore trött vpre det himmelriket, jag känner mig knapp fungerande. Tyvätt förväntas jag tänka i mitt jobb....tyvärr är det nu budgetarbete i ett nytt system. Jag kan likla  gärna lägga ner direkt och återkomma efter påsk.

Planen är iaf fortfrande att åka till Åre i natt....om ngn orkar köra

Med hopp om en glad påsk till er och oss så ses vi igen efter pårskhelgen.

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Vilket helvete! Hoppas ni får en skön påsk i alla fall.

2010-03-26 @ 10:03:02
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Saring

så fruktansvärt! Hoppas att det vänder fortfort o att ni får en fin påsk. Stor styrkekram!

2010-03-26 @ 13:48:50
URL: http://sundasaring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0