Inte så bra

Kan inte påstå att jag mår speciellt bra.

Varför ska det vara så svårt att prata med varandra.
Så svårt att prata med varandra utan att endera parten ska gå i försvarställning.
Så svårt att bara prata, att blotta sig och vara  öppen för den andra.

Känslor är inte rationella, rätt eller fel. De är bara känslor. Känslor som man måste acceptera att den andra har oavsett det är rätt, fel eller berättigat. För känslor struntar i sånt.

Jag älskar och vill så gärna känna mig älskad. Jag känner mig inte älskad. Jag känner mig osedd, ohörd och oälskad. Och jag blir en tjatig bekräftelsenarkoman och det är ingen trvlig person. Ingen som jag vill vara.

Fan att livet ska vara så svårt att leva.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju det jag säger.. Det SUGER att vara vuxen!



Hoppas det blir bättre snart!



Kram

2010-03-02 @ 08:45:05
URL: http://barasandra.blogspot.com
Postat av: Maja Gräddnos

KRAM!

Lite familjerådgivning kanske är vad som behövs? Livet är inte enkelt

2010-03-02 @ 10:15:34
URL: http://majagraddnos.wordpress.com
Postat av: Hon76

Oups. Det där inlägget hade jag själv kunnat skriva ett par gånger om. Det går upp och ner och precis så där känner jag när det är ganska långt ner. Så jävla ensam.



Jag hoppas att det går uppåt för dig snart och att den part som bör se dig och öppnar ögonen innan du ruttnar helt.

2010-03-02 @ 11:27:43
URL: http://blodpudding.wordpress.com
Postat av: Tudorienne

KRAM! från mig mig. Ja gå och prata med någon! Dåligt ska man inte må, livet är för kort.

2010-03-02 @ 17:33:29
Postat av: Tudorienne

Kram från mig m e d menar jag.

2010-03-02 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0