Bakslag

Senaste veckan har jag glömt allt vad viktstrategi har hetat måttligheten har övergivit mig och omåttligheten har belägrat mig. Mackor, godis och kakor har invaderat mig. Mitt magonda har iof satt hela kostintagsstrategin på ändå eftersom jag mådde ännu sämre om jag åt det allra minsta kolhydratsnålt.

Men
nu är jag frisk och kan ta tag i det hela igen

Men
jag avslutar veckans frosseri med att trycka i mig en påse bilar, när jag ändå håller på

Men i morgon är en annan dag och en annan vecka med andra tag...det är bra...mindre roligt kommer det bli att väga sig på onsdag...funderar på att strunta i det (men det kommer jag såklart inte att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0