Tidsbrist = punktform

  • Härliga dagar i Gbg - tack kollegot, TACK Linda
  • Baka, baka, baka - det vankas 5 årskalas
  • Gamla finvänner i Hagaparken - I like, mer sån´t
  • Värsta grillmyset - TACK Jenny
  • Funderingar över om Botox verkligen är ngt att ha?
  • Funderingar över hur jag ska satsa på löpningen - vad är en rimlig nivå?
  • Funderingar över hur länge dett ska göra ont så fort jag blir bajsnödig?
  • Funderingar över omd et är rimligt att jobba halv tolv en söndagkväll.
  • Massor av kärlek till mina finprinsessor som just nu, SAMTIDIGT, är inne i en harmonisk period.
  • Massor av kärlek till äkta Mannen för att han är min och att han är fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0