Shit pomesfrittes...

... vilken jävla midsommar. Sommarsvenskfantastisk med bad, blomsterkransar och SOL. Goda vänner, glada lekbarn och alldelles lagomberusade vuxna. Jordgubbar, jordgubbspoptatissallad och chokladdoppade jordgubbar.

... vad svullande kan göra med vikten och formen. Back to track igen.

... vad åren gör med kroppen. Den örjar sgga. Nu när det börjar bli försent lär man sig vikten av solskyddsfakot och att ta vara på sig

... vad det är välgörande att se andra kvinns på stranden. En del blir jag avundsjuk på, en del ser typ ut som jag, men många ser ut som halvdassiga och saggiga tvåbarnsmorsor. Jag njuter och känner mig ändå som en rätt fräsh tvåbarnsmorsa ;)

... vad jag gillar sommar och sol (och rosé). Allt blir så mycket enklare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0