Lite bättre tror jag

Det är inte så där extremt längre. Nu somnar jag faktiskt - även om det tar tid ibland - och sen när jag somnat så sover jag faktiskt rätt bra.
Magontet har uphört.

Jag har bestämt mig för att...
...prata med chefen - jag MÅSTE avlastas. Jag kan faktiskt inte göra allt det jag gör med hälsan i behåll. INGET nytt få läggas på mig i höst även om jag säger ja....
...köksrenoveringen är Mannens anvar till 80%.
...fälla träd och byta plank är mannens ansvar till 80%

Vi har pratat och gjort listor så Mannen och jag är överens. Jag har dessutom ventilerat min stress med alla som råkat vara i närheten (blogg, grannar, Man, Mamma....). Jag är faktiskt väldigt duktig på att ösa ur mig...och det hjälper.

Nu har jag ritat kök, intagit vin, bestämt golv, intagit vin...livet leker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0