Nytt år, nya tider....

Hemkommen från Åre och tllbaka på jobbet...och där tronar en ny dator... FAN! Jävla idioter!!!
Vi tar det från början.
Jag skulle få ny dator. Jag är borta från jobbet 2 dagar och då passar de på att byta...utan att berätta för mig att de gör så (jävla it-supprtidioter). Allt jag jobbat som ett djur med under mellandagarna hade jag lagt tillfälligt på skrivbordet.
DET ska man INTE göra för ALLT mitt arbete var borta. Den uppblåsta, arroganta idioten på it-supprt sa mer eller indre rätt ut att jag fick skylla mig själv som spart på skrivbordet.
Nu tre nervösa timmars enare är mina dokument hos mig igen.
Jag vet att det är i-landproblem. Men jag var gråtfärdig.

Nytt år innebär tyvärr inte att jag är frisk. Nu har jag hostat sedan 14 december. Jag är liiite less på detta nu. men vårdc har lovat mig att det fins en juste hostmedecin att hämta senare idag.

Åre var bra, men lite väl kallt några dagar här på slutet. För de nyfiken kan jag upplysa om att i minus 35 grader är det inte mycket som fungerar. Inte mobiltelefoner, inte bilar och inte kläder heller. Men hem kom vi efter några om och men.

På måndag ska jag ta tag i vikten, på riktigt. Innan påsk ska min vikt inte visa ett ram mer än 59.0 kg. Nu har jag inget mer att skylla på. Jag har en plan och en stragetgi. Sikten är inställt, målet uppsatt, vägen skottad.

Kommentarer
Postat av: Sandra

På min första jobbdag hade någon roat sig med att plocka delar från datorn 8-) Men men det gick att lösa.



När börjar T på dagis???

2010-01-11 @ 21:26:12
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0