Knäpp våg och intagsfilosofi

ågen hemma måste ha fått en knäpp - jag kan väga en det ena än det andra när jag ställer mig på den...med 10 sekundes mellanrum...vad jag väger - ja du...det vetefan...men jag skulle faktiskt tippa på närmre 60 är 61 ni alla fall för det säger mina byxor.

Det finns oändligt många metoder för att gå ner i vikt - inte alls lika många för att lära om sitt ätande och behålla sin nya lägre vikt.
Soppmetoden - fungerar utmärkt en vecka eller två innan man får näringsbrist och eller tröttnar.
Dietsoppor och bars - fungerar utmärkt så länge man orkar
LCHF - fungera bra för det flesta men är svårt att applicera i vardagen

så hur gör jag nu då?
 - lite soppa ibland
 - en ersättningsbar då och då
 - LCHF tänk på det jag äter
 - en stort portion måttlighetstänk
och det är den sista punkten som ska bli mitt framgångsvapen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0