Utbrändheten

Jag har bokat en tid med min chef....jag har iof inte fått den bekräftad ännu men jag tra för givet att han och jag kommer att prata på torsdag eftermiddag. Jag måste det!

Jag sover lite bättre nu - men det är å andra sidan inte så konstigt eftersom jag, på grund av slemmet i bröstet som inte vill ge sig, är inte på 4:e kvällen med Coccilana och alvedon (härligt opium preparat som fungera som en smäck på besvärlig hosta och som en trevlig bieffekt gör att man somnar så sör så skönt).
Det som är skrämmande med det hela är att jag fått smak för sömnhjälp. Jag skulle mer än gärna ha tillgång till sömntabletter - eller i alla fal insomningstabletter. Finns det ngn receptfri variant?

Jag har däremot tokont i magen. Det svider i magen. Så mycket att det ligger nära vad jag kan hantera i smärtväg. På tidiga mornar (innan jag vakna) och när jag precis gått upp och fram till jag ätit är det som värst. På dagen och kvällen är den en svidande, molande känsla som kommer och går. Smärtan är då allt från diffus till smärtoppar.

Det här gör mig llite orolig - vart är jag på väg?

Kommentarer
Postat av: Maja Gräddnos

Även jag blir orolig när jag läser. Du gör rätt som tar tag i detta nu. Och förutom att prata med chefen, är det inte dags för ett läkarbesök?

2010-08-24 @ 07:43:16
URL: http://majagraddnos.wordpress.com
Postat av: Linda

Håller med Maja Gräddnos, lilla vän glöm nu inte att du faktiskt tål en hel del mer ont än många andra. Prata med chefen och boka sen en läkartid! Ta hand om dig, det finns bara en härligt tokig galen Tisalen

2010-08-24 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0