Hur fungerade nu Botox?

Botox är Helt klart Guds gåva till bekymmersrynkan mellan ögonbrynen!

Tyvärr är jag väldigt okänslig för allt vad bedövningar, till viss del akohol och tydligen Botox i synnerhet. Botoxen fungerar och tar men släpper efter ca tre veckor i stället för efter dryga tre månader.
Med en tuch up klarar jag mig nätt och jämnt två månader.

Det kostar ju en hel del och min ekonomi klarar absolut inte av en påfyllnad i månaden....tyvärr för annars hade jag lätt gjort det.

Under sommaren har dock rybkan blivit oerhört mycket mindre - så resultatet är åndå en stor vinst för mig - så stor att jag kommer att göra om det till nästa sommar.

Varför just till sommaren?
Jo för att jag bekymmrar mig tydligen väldigt mycket när jag kisar mot solen så om somrarna blir det som värst.

End of rapport!

Kommentarer
Postat av: Wararat

fin blogg :) läget?

2010-08-20 @ 15:38:08
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0