Tjugoifuckingjävlakukfem

Andra morgonen irad.
Jävla skittidsomställning.
Fattar inte alls vitsen med den...jo det är lite ljusare på morgonen, men fan så mycket mörkare på kvällen och om några veckor är det lika jävla mörkt på morgonen i alla fall.
Lillasyster T fattar inte heller det här med vintertid...hon vägrar uppenbarligen att anpassa sig.
Min käre make är totalt oförstående till alla andras trötthet (läs min) men sin egen den förstår han så bra.

"vad ska jag gå upp, då kommer ju jag vara jättetrött och grinig när jag ska vara hemma med barnen"
Öh...ja...typ som jag varit i dryga året...velkom to hell...nej jag menar verkligheten mr.
"jag måste få sova eftersom jag ska köra bil idag och då kan ajg ju inte vara förtrött"
Lovely - spela på mitt dåliga samvete också.

Idag är jag så trött att jag är gråtfärdig...gråtfärdig och inte det allra minsta snäll. Stackars satar som jag ska ha möte med idag...


Kommentarer
Postat av: mickis

Förstår din känsla! Min sambo är pappaledig men tror att den "ledigheten" betyder att han har tid att jaga och fiska så mycket han vill.... Jag kan känna hornen växa samtidigt som man är lipfärdig!

Hoppas att kommande natt blir bättre!



/Mickis

2009-10-27 @ 12:46:21
Postat av: Maja Gräddnos

Jag är faktiskt ganska hård med att samma regler ska gälla för Pelle som för mig. Om han varken tog nätter eller mornar så inte fan gör jag det heller. Om jag skötte handlingen när jag var mammaledig så inte fan handlar jag på väg hem från jobbet. Här är det hårda bandage som gäller!

2009-10-27 @ 20:45:36
URL: http://majagraddnos.wordpress.com
Postat av: kapybaran

håller med maja. hårda bandage.

trots allt så sover väl lillasyster på dagarna, han får vila då.

är han för trött får bilfärden vänta till imorgon. och så kan han lägga sig tidigare ikväll.

stå på dig, ta ingen skit!

2009-10-28 @ 13:38:04
URL: http://kapybaran.blogspot.com/
Postat av: Maja Gräddnos

PS Älskar ditt sätt att svära! Kukfem, det är grejer det!

2009-10-29 @ 13:09:15
URL: http://majagraddnos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0