Shopping

Tänk vad lite bra shopping kan göra för humöret...

Efter gravid oh amning och garderobsrensning är (var) min garderob mager, minst sagt mager och beöver (behövde) en rejäl påfyllning.

Jag har börjat

I Barcelona införskaffades:
--- 3 långärmade och v-ringade topar (svart, vit, rosa)
--- 2 v-ringade tunnstickade tröjor - ni vet såna där klassiska (svart och rosa)
--- 1 grå stickad väst med lite rolig ringning och knappar - love it!

I lördags införskaffades:
--- 1 v-ringad tunnstickad tröja mörkt ljunglilarosa
--- 1 par höga klicketiklack stäövlar
--- 1 par mörka tajta jeans

Några skjortor och en vinterjacka så är garderoben i hamn

Skulle behöva byxor och kjolar också men det får vänta tills de sista 2 retliga kilona har lämnat rumpa och lår...men uch vad svårt det är...de sitter som berg (alternativt beror det på att jag slarvar....)

Jaha ni tyckte att det var en del rosa....  I love rosa. Rosa är den finaste färgen!

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Åh, jag blir helt inspirerad.

2009-10-19 @ 09:44:42
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: kapybaran

åh, klicketiklack.... I want!



Var du allvarlig med mattan? Isf, vad vill du ha för den? har du min mail?

2009-10-20 @ 08:56:00
URL: http://kapybaran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0