Barcelona, sprutor och hemmpappa

Ikväll drar jag till Barcelona med två kompisar...JIHA!

Idag ska T på ettårskontroll med dito sprutor...utan Mamma....det gör ont i hjärtat...hur ska det gå? Jo hjag vet att det förmodligen går alldelles utmärkt utan mig efetrsom Ts bästa Pappa är med....men ändå...

Hur går det för Pappan hemma då? Det verkar gå alldelles utmärkt. Huset är inte i kaos när jag kommer hem och barnen är glada...Har faktiskt aldrig sett huset i så lite kaos när han varit hemma "själv"...men det är klart...inte lika roligt att inte ta rätt på efter sig efter som det då hopar sig....och ingen annan gör det åt honom.
Nyttigt! För oss båda!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh jag har just undrar hur det går för daddy där hemma! Jag tror det går fint för dem så länge inte vi är med och bestämmer och tycker :-)



Ha en härlig resa... Kram

2009-10-08 @ 21:41:26
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0