Gaddning

Jag har Storasyster A´s namn tatuerad på insidan av högerfoten, under fotknölen. Nu har jag beställt tid för att Lillasyster T ska få hamna på utsidan av den vänstra foten, under fotknölen. Nästa vecka är det dags

Att tatuera in A var något av det smärtsammaste jag gjort. Tatueraren frågade mer än en gång om jagvar säker på stället eftersom huden är så tunn och det är ett av kroppens nervtätaste ställen. men jag som tatuerat mig förr (återkommer om det) och tyckte det var en baggis var kaxig som fan. Tårarna rann, kallsvetten dröp och knogarna vitnade. Det var 25 minuters tortyr....
Jag är inte alls lika kaxig denna gång... Jag ska köpa "emmbla"plåster och bedöva bort det värsta.
Nu siiter säkert någon och läser som tycker att jag är en riktig pussy och att det inte är på riktigt om man inte kan ta smärtan...men vet ni...det skiter jag i.

Jag har som sagt en tauering till, på överarmen/axeln. Inte så stor men inte pytteliten. Jag gjorde den för 14 år sedan. jag har aldrig ångrat mig, tycker inte att den är ful...men den är inte så kul heller...och så sitter den lite fel (har av någon märklig anledning fläbbigare överarmar nu än när jag var 20...). jag frågade om den gick att snygga till/ göra om / rola till. Det gick. Så om tre veckor så ska den förvandlas till en/flerablommor/blomranka...Exakt vad är inte spikat...det blir som på Miami Ink och det ska ritas direkt på armen.

Kanske kan det bli en bild så småningom...

Någon eller några tusenlappar fattigare lär jag i alla fall bli.


Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Jag undviker helst all form av smärta, så jag tycker inte att du är en pussy. Hoppas det blir fint.

2009-11-03 @ 10:52:45
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0