En sjuk, en trött, en trotsig och en som jobbar toppat med simskola

Storasyster A är i en period av att absolut inte göra någonting som jag vill att hon ska
Lillasyster T har blivit sjuk - närmre 40 graders feber
Sambon har ultramycket på jobbet

Nätterna är kassa och jag får sova minimalt med T som sover dåligt pga av febern. Sambon sticker tidigt och kommer hem sent. A trotsar allt som trotsas kan. jag blir en skrikande, gormande tröttledsen mamma med en febergring T hängande på armen eller i byxbenet. För att göra dagarna lättare och ännu mysigare har jag anmält A till simskola VARJE dag i tre veckor. VARJE dag ska jag packa simkläder till minst en och packa matsäck till minst tre.

Tack gode god för att ungarnas farmor och farfar är pensionärer och kan ta A till simskolan när T är sjuk och dessutom avlastar mig genom att ta bägge barnen en dag i veckan...jag har ju en klänning att leta upp...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars lilla T. Man blir helt slut, tur att hjälpen finns. Kram på er

2009-06-16 @ 09:25:16
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0