Back in buisness

Åre var bra. Varmt med 10 pers på 60 kvm och kanske lite väl famijärt eftersom det är svårt att få vara ens lite själv. Har tränat stenhårt, löpningen har gått kanon så nu är det bara att hänga i.  Tycker att de senaste tre veckorna har gett mig en fastare kropp...men viktmässigt har det inte hänt mycket...jaja kondisen är det i alla fall inget fel på och jag känner mig snyggare när jag vet att jag är vältränad.

Lillasyster T är V I L D. Ingen och ingenting går säkert i hennes närhet. Allt, jag menar ALLT är nu knopplöst och säkat och undanplockat här hemma. Om det inte fanns ett hav av burkar och leksaker och barr och ....på golvet så skulle inredningstilen här hemma kunna beskrivas som lätt asketisk.

Giftasplanerna rullar på. Nu i veckan ska ringarna hämtas, mat beställas och kostym shoppas. Sen ska det inhandlas dryck.... Ja det rullar på..MEN jag har ångrat mig...jag vill ha två ringar. Ska beställa en att ha barnens namn på...så den blivande maken och tjejerna får samsas på samma finger, det känns fint, det blir fint

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh så skönt att du är tillbaka så att jag har nått att göra de korta stunder jag sitter vid datorn :-) mer planer tack...

2009-07-15 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0