Har jag tur är det rätt strumpa...

nu börjas det...

Jag har strl 38-39
Storasyster A har strl 24-25
Lillasyster T har strl 16

Vi har alltså ganska olika stora fötter kan man tycka.....tycker inte sambon....för vilka strumpor är mina och vilka är As och vilka är då Ts? Jag hittar våra strumpor i våra lådor i en salig blandning....Frågan är bara om jag verkligen har nytta av halksockor?

Ser fram emot samma vad gäller trosor....än så länge har han greppat att det är mina med spets och string och As med Kitty och Bamse  ;)

Och tänk bara intelligenstestet att sedan skilja på syrrornas kläder...

Kommentarer
Postat av: u

Jag har ett barn av vardera sorten och min tioåriga dotter har samma skostorlek som jag. Min man har små fötter. Jag parar väl ihop typ 70 par i veckan. Ibland sitter jag katatonisk bredvid högen med ren svarttvätt (vi har en sån) och förbereder mig på att mäta muddar och skaft. Jag har vant mig vid att gå i sonens strumpor. Lite små, men minst lika snygga som mina.



u

2009-01-27 @ 11:14:08
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0