Endorfiner

Nu har jag nyttjat vårt "gym" , som vi har i förrådet, två gånger denna vecka (sist jag var där var för två år sedan..... 

Jisses vilka endorfinpåslag jag fått...är helt hög eferåt...och jag känner mig stark, riktigt starkt. Bära bebis kräver sina muskler.

I  min strävan mot att nå en vikt på 59 nånting så går det rätt kasst med maten....något bättre än innan...men på tok för mycket kolhhydrater och gosaker....men jag kan liksom inte hålla mig...jag blir panikhungig när jag ammar så då åker allt in som är i min väg...och jag klarar inte av det allra minsta hunger i kombination med trotsig treåring (explosionsrisk...)

...men träningen verkar gå bra...och det är i alla fall en viktig del i att hitta kroppen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag klarar inte av hunger u t a n 3 åring :-)

2009-01-18 @ 20:30:14
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0