Årskrönika

Januari
ÄNTLIGEN pluss på stickan

Februari
Ska jag få behålla barnet?

Mars
VUL och hopp om barn

April
Graviditeten blr offisiell och magen stor

Maj
Första sparken - härligt. Sammandragningarna börjar

Juni
Sommartjock och foglossningen kommer

Juli
Varmt och tjock

Augusti
Foglossning och ryggont!

September
Nu vill jag inte mer! Slutar jobba

Oktober
Lillasyster T föds
Underliv i kaos
Jag blir deprimerad
Jag bli glad igen

November
Rutiner kommer rutiner går.

December
Krigar med storasyster A
Ont i ryggen - kiropraktor needed
Underliv som inte vill bli bra



Hoppas året i inlägg varit mer intressant än denna sammanfattning - för detta var ju totalt ointressant - ett under att jag har några läsare alls...


Kommentarer
Postat av: Cinks

Intressant eller inte - det var en ruskigt överskådlig årskavalkad. Kanhända att jag "lånar" tänket, hoppas det är ok...

2009-01-07 @ 03:18:51
URL: http://cinks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0