Spikar

Att ligga på mage på spikmattan tycker jag är ljuvligt. Jag blir alldelles varm och avlsappnad i hela kroppen...somnar...vaknar efter en liten stund och känner mig helad.

Ligga på rygg gör ont och är inte det allra minsta avlappnande...jag blir extremt rastlös....undrar vad det beror på? det liksom pirrar och spritter i hela kroppenen
Ngt har den nog gjort för att hjälpa min stackars rygg iaf

Spikmatta + vila - träning - bära T = oändligt mycekt bättre rygg än innan helgen.

Ångrar att jag inte följde med i lördags....


Kommentarer
Postat av: Cinks

Aha, jag har inte provat mage faktiskt men kan hålla med om att det kan spritta i benen ibland när jag ligger på rygg. Har du mattan från boobsen och nedåt då eller?

2009-02-16 @ 08:50:28
URL: http://cinks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0