Lillasyster T käkar

och som hon äter...hon kom på att mat är GOTT och att det mättar....gemig, gemig, gemig skriker hon.... (om hon hade kunnat prata)....stora tuggor, svälja...MER!!!

För några dagar sedan åt hon en tesked....max
Nu äter hon fulla portioner...

Amma är fortfarande mysigt (speciellt på nätterna...) men hon föredrar helt klart mat...

och detta hände över en natt

Fördel...jag slipper amma en tjej in public som ändå är mer intresserad av allt annat runtomkring
Nackdel...jag hängde inte med i hennes sväng

Nu måste jag gå på sightseeing i barnmatsburkshyllan för att se vad 4,5 månadersbebsiar får äta...för uppenbarligen skulle jag nu kunna byta utt två mmål mat om dagen utan  problem...

Matmål
1 nattamning (mot ca 3 nu)
06.00 frukostamning
08.00 mellisamning
11.30 matlunch (eller gröt)
14:30 amningsmellis
17:30 mat eller gröt
19:30 Kvällsamning
22:00 Nattningsmaning

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter lovely!! Härligt för din skull... Jag hoppas vi är där snart :-) I morgon ska vi testa ny gröt, håll tummarna att den gör susen!!

2009-02-17 @ 20:52:25
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0