Sårad

När jag inte mår bra blir jag väldigt egositisk, då orkar jag inte med andra som iinte mår bra. Jag har liksom fullt upp med mig själv. Jag mådde ju inte helt bra när vi försökte få till Lillasyster T och heller inte helt bra efter förlossningen (grav underdrift).

Jag har en gammal vän som jag inte orkade höra av mig till under den tiden...

Jag hittade henne häromdagen på Facebook....hon ville inte bli vän med mig....och då kände jag att om man inte vill bli vän med någon på FB då är det illa. Det var illa. Hon var jätte sårad...

Nu bygger vi sakta upp det vi (jag) har pajjat.

Konsensus: Man ska berätta när man mår dåligt

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Det där är så KNEPIGT! Jag har grubblat mig galen på hur man egentligen borde gå tillväga för att det ska bli "rätt", men det är nästan omöjligt.

Jag är precis som du - när jag mår dåligt blir jag på det sättet egoistisk att jag helt enkelt inte ORKAR jobba på andra, det är tillräckligt med allt skit inom mig själv. (förresten - är inte de flesta människor så??)

Man vill inte nödvändigtvis tuta ut till hela världen att man mår dåligt så man drar sig undan. Resultat = sårade vänner och släktingar som inte fattar ett dugg. JA, man borde antagligen berätta, i alla fall litegrann.

Hoppas ni hittar varandra igen, om det är det ni båda vill förstås!

kram

2009-08-28 @ 13:20:59
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0