Sista besöket hos BM?

I morse var jag hos BM

SF 36 cm
Vikt 77 kg (+12 kg, eller 17 om man räknar från vad jag borde väga och vad jag ska ner till)
HF 137
Djupt fixerad

BM trodde inte att Liten var så stor som mätningen i v 37 visade. Hon tycker att den känns mer normalstor - kanske åt det mindre hållet. Känns sköööönt!

Fick ny tid om en vecka. "men jag tror, kankse, att du inte kommer då!" Jag hoppas så att hon har rätt. Själv har jag lagt in en beställning till helgen - BM satsade på söndag. Söndag är helt ok för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh tänk om man kunde beställa! NU passar bra för mig :-)

2008-09-26 @ 14:38:18
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0