Sammandragningar och förvärkar ... så retsamt och tröttande

När jag gick oc la mig natten mellan lördag och söndag hade Liten disco  magen - det gör ont när han har disco. Kissblåsan misshandlas, ljumskarna krampar och magen ser ut som et hav under vild storm. Dess emellan kom sammandragningar. Så höll det på från kl 22-01.

I natt trodde jag nästan att det var på G. Gick och la mig kl 23:15 (efter den fenomenala filmen med Sandra Bullock ;-). Liten hade bestämt sig för att disco var lite f¨ningt och avanerade upp till rave...dess emellan kom förvärkarna...och de var så pass att de inte gick att ignorera...men inte direkt smärtsamma...men kankse, kanske var det var det inledningen till ngt? Jag var uppe och vankade omkring samt satt på toaletten (mer propp - hur mycket propp finns det?) för den misshandlade kissblåsan och tarmen gjorde sig påmind mest hela tiden. Halv två försvann det nästan...ialla fall så pass att jag kunde somna och det gjorde Liten också. Vaknade ngn gång under natten av förvärkar men inget mer hände.

Retsamt och.....tröttsamt...för många timmars sömn lir det liksom inte....


Kommentarer
Postat av: Lucia

Ja, lill*ns dygnsrytm går liksom inte ihop med min.. Trots avslappningsövningar är det lite svårt att somna när magen håller på att vändas ut och in... Har dock lite svårt att veta om jag har sammandragningar. Magen känns som en hård klump ibland.. Kan det vara det? Vad är skillnaden mellan sammandragningar och förvärkar?



Kram!

2008-09-22 @ 11:27:27
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Tudorienne

Oj oj, hoppas att det blir snart. Spännande! Lycka till!

2008-09-22 @ 12:29:50
Postat av: Saring

Hejja hejja!!! KRAAAAAAAAAAAM

2008-09-22 @ 18:19:30
URL: http://saringimammaland.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0