Idag har jag...

...tagit modet till mig och utmanat ryggen på en promenad. Jätteskönt i det här härliga vädret. Gjorde dessutom underverk för mitt humör. Lade mig direkt i soffan efteråt och det verkar som om ryggen faktsikt klarar av det hyfsat...så det får bli en prommis i morrn åxå. Om inte annat kanske det kan få igång förlossningen.... Dessutom ska vi nog pröva den mest klassiska av alla igångsättningsmetoder i morrn... Jag känner mig inte som ngn ladysexy precis men vad  gör man inte ;) You got to do what you got to do....

Kommentarer
Postat av: Lucia

Konstigt nog har jag senaste tiden varit ganska sugen på den där igångsättningsmetoden... Maken min verkar dock inte ta mig på allvar.. Har ju inte haft lust tidigare, så han undrar nog var lusten har kommit ifrån... Inte så att jag känner mig "hot" precis...men .. ja..



Kram

2008-09-25 @ 18:52:33
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Tudorienne

A woman's gotta do... helt sant.

2008-09-25 @ 20:59:03
Postat av: Lucia

Lust med en utmaning?

Kram!

2008-09-25 @ 23:24:53
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0