Hur gravid är jag?

V 38 (37+1) och fysiskt pch psykiskt beredd på bebisleverans.

Framförallt är jag mentalt beredd efter besök hos min underbara BM igår - laddad, peppad.

och efter någon dags semester i nästa vecka med vila och sömn så är jag defintivt även fysiskt laddad.

Om jag skulle ha ett önskedatum....så väljer jag den 25:e september ...för det passar så bra i kalendern (krockar inte med någons födelsedag och annat som är inplanerat i kalendern ;-) men jag skulle inte bli förvånad om det blir den 20:e för då fyller sambon år (jo jag har redan köpt present....). A kom ju på lillebrors födelsedag så visst ska vi väl kunna pricka in en denna gång åxå....å andra sidan så är Liten välkommen när som helst - alla dagar är den bästa dagen för Liten att komma.

Kommentarer
Postat av: Kattmamman (a.k.a Bridz)

Du är väldigt gravid. Mer än vad jag någonsin varit i alla fall. Lillkatten är född i vecka 37+0.



Annars kan jag skvallra om att 21/9 är en välidgt bra dag att fylla år på (det gör jag)

2008-09-10 @ 19:49:20
URL: http://BRIDZ.BLOGGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0